Hoe plaats ik een bestelling?

Bestel online:

Bestellen bij Mi Regalo is snel, veilig, gemakkelijk en je kunt het 24 uur per dag, zeven dagen per week doen. Nadat u artikelen aan uw winkelwagentje heeft toegevoegd, volgt u de eenvoudige afrekeninstructies en wij zullen uw bestelling meteen verwerken. U kunt uw artikelen ook in de wacht zetten door ze op te slaan in uw winkelwagen of op uw verlanglijst, zodat u ze later kunt openen.

Wat zijn mijn betalingsmogelijkheden?

We accepteren Visa, Ideal, PayPal, Mastercard en American Express (in de winkel). Voor uw eigen veiligheid kunt u alleen betalen met mastercard, maestro en visa via PAYPAL. dat zorgt ervoor dat als er ooit iets mis gaat met de bestelling je altijd je geld terug kunt krijgen.

Bij Mi Regalo het gaat erom dat de klant zich veilig en comfortabel voelt bij het bestellen bij ons!

Is uw website veilig?

De veiligheid van persoonlijke informatie heeft voor ons een hoge prioriteit. We handhaven administratieve, technische en fysieke veiligheidsmaatregelen ter bescherming tegen ongeoorloofde openbaarmaking, gebruik, wijziging en vernietiging van de persoonlijke informatie in ons bezit. Alle informatie die u op Miregalo.nl verzendt, wordt verwerkt door een standaard gegevenscoderingssysteem genaamd Secure Socket Layer (SSL).

Krijg ik een orderbevestiging?

Bij het plaatsen van een bestelling bij Mi Regalo, ontvangt u direct een bevestigingsmail nadat uw bestelling is geplaatst. We sturen u ook een bevestigingsmail met trackinginformatie zodra uw bestelling is verzonden. Als u geen e-mailbevestiging ontvangt, controleert u uw map ‘bulk’ of ‘junk’ en deze zou daar moeten staan. Neem bij vragen contact met ons op.

Wat moet ik doen als ik niet helemaal tevreden ben met mijn aankoop? Hoe stuur ik het terug?

We doen er alles aan om producten te selecteren en verkopen die zijn gemaakt van de hoogste kwaliteit materialen, gebouwd door zeer bekwame mensen volgens veeleisende normen. We houden ook actuele informatie over al onze producten bij, zodat u weloverwogen keuzes kunt maken wanneer u bij ons koopt. We begrijpen echter dat u soms gewoon van gedachten verandert. We willen dat uw winkelervaring bij Mi Regalo positief is.

U kunt uw artikel (en) binnen 15 dagen na ontvangst retourneren voor terugbetaling van de aankoopprijs onder bepaalde voorwaarden. Raadpleeg ons retourbeleid op onze site voor meer informatie.

Betaalt u voor retourzending?

Onze klanten betalen de verzendkosten bij retourzendingen. Zie het gedeelte over het retourbeleid voor meer informatie.

Beleid inzake beschadigde goederen.

Items zijn zorgvuldig  verpakt om de ontberingen van reizen te weerstaan, maar soms treedt er onderweg schade op.

Controleer uw aankoop onmiddellijk na ontvangst. Neem onmiddellijk contact met ons op als er schade is of als een product defect is.

Om uw claim te verwerken, stuurt u ons digitale foto's met een lage resolutie, inclusief een foto van de doos waarin het item is verzonden, naar Info@miregalo.nl Zorg ervoor dat u al het originele verpakkingsmateriaal bewaart! We zullen met u samenwerken om ervoor te zorgen dat uw item (s) tijdig worden vervangen, zonder extra kosten voor u.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

Raadpleeg onze sectie Verzenden voor meer informatie over ons verzendbeleid. Artikelen die op voorraad zijn, worden binnen 48 uur na aankoop verzonden. Als het artikel "Beschikbaar om te bestellen" zegt, betekent dit dat het artikel niet op voorraad is en moet worden besteld.

Zie ook Bestelstatuspagina voor de status van uw bestelling.